Młodzi wybierają iPhone’a i Apple Watcha

Udostępnij

Apple musi być bardzo zadowolone, gdyż młodzi użytkownicy najchętniej właśnie sięgają po produkty i urządzenia z logo nadgryzionego jabłka. Widać to zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie ilość użytkowników sprzętów ze stajni Apple jest zdecydowanie najwyższy.

Badania na amerykańskich nastolatkach

W tej chwili udział procentowy iPhone’a w rynku amerykańskim jest bardzo wysoki (i najwyższy na świecie), gdyż wynosi on 40%. Ale wychodzi na to, że udział ten powinien się sukcesywnie zwiększać. Bierze się to stąd, iż z badań przeprowadzonych na amerykańskiej młodzieży wynika, że oni także najchętniej wybierają iPhone’a a liczba ta ma stale rosnąć.

Firma analityczna Piper Jaffray przeprowadziła sondę wśród 8,5 tysiąca amerykańskich nastolatków i z badań tych wynika, że aż 82% z badanych jest aktualnie w posiadaniu smartfona od Apple. W zeszłym roku w analogicznym okresie liczba ta wynosiła „tylko” 78%, nietrudno więc zauważyć ewidentne tendencję wzrostową wśród najmłodszych użytkowników.

To nie koniec dobrych wiadomości

Apple ma się z czego cieszyć, gdyż z tych samych badań wynika, że udział ten w najbliższym czasie może skoczyć. To dlatego, że aż 86% badanych wskazało, że ich następnym telefonem będzie ten z systemem iOS.

Jest to najwyższy wynik w historii badań przeprowadzanych przez Piper Jaffray.
Te wiadomości mogą tylko cieszyć włodarzy giganta z Cupertino. Oznacza to, że popularność iPhone’a wśród grupy osób, które ze smartfonów korzystają najwięcej jest najwyższa. Poza tym osoby te wchodzą powoli na rynek pracy przez co ich siła nabywcza niebawem zacznie wzrastać. Poza tym to też znak dla Apple, że ich ostatnie premiery cieszą się ciepłym przyjęciem.

Króluje także Apple Watch

Rośnie także liczba nastolatków posiadająco Apple Watch. W tej 16% wśród badanych i jest to spory wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku, kiedy liczba ta wynosiła 10%. Ponadto aż 23% badanych zanosi się z zamiarem zakupu Apple Watcha w bliskiej przyszłości. Na potwierdzenie, że liczby te mimo wszystko robią wrażenie należy podkreślić, że na drugim miejscu wśród smartwatchy jest Samsung Gear, którego używa 2% badanych.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz