Apple po raz kolejny wyciąga rękę do użytkowników, którzy mają problemy ze swoimi urządzeniami. Programy naprawcze dostępne są dla iPhone'a X oraz 13-calowego MacBooka Pro (bez Touch Bara), z dyskami SSD o pojemności 128 GB lub 256 GB.
Program wymiany wyświetlacza w iPhone X
Firma Apple z Cupertino przyznała, że w zeszłym roku zdarzały się iPhone'y X z problemami z dotykiem. Czasami wyświetlacz reaguje, mimo że nie został dotknięty.
Ten program naprawczy ma na celu naprawę iPhone'ów X z objawami uszkodzenia. Apple jest odpowiedzialny za naprawę lub wymianę uszkodzonego iPhone'a X. Do autoryzowanych punktów serwisowych Apple można się zgłosić w celu dokonania naprawy lub wymiany.
Przed udaniem się do serwisu należy wykonać kopię zapasową oryginału. Warto też zwrócić uwagę na wszelkie inne problemy.
- Telefon nie może być uszkodzony przez NPO (No power on) - musi się normalnie uruchomić.
- Jeśli telefon ma inne problemy, np. uszkodzony wyświetlacz, należy się nimi zająć w pierwszej kolejności, zanim przejdziemy do wymiany wyświetlacza. Wówczas serwis zajmie się nimi za dodatkowe koszty.
- Autoryzowane serwisy Apple nie mogą wymieniać komponentów, które nie są oryginalne.
Program wymiany dysków SSD w MacBooku Pro 13" bez Touch Bara
Drugi program naprawczy, który uruchomiło Apple, dotyczy 13-calowych MacBooków Pro bez Touch Bara. Chodzi o modele o pojemności 128 GB i 2 GB, które były sprzedawane między czerwcem 2017 a czerwcem 2018 roku. Apple odkryło, że w ograniczonej liczbie tych laptopów występuje problem w dyskach SSD. Mogą one w skrajnych przypadkach prowadzić do utraty danych.
Jeśli dysk w Twoim MacBooku jest dotknięty takim problemem, możesz uzyskać naprawę lub wymianę w dowolnym autoryzowanym centrum Apple.
Wyszukiwarka Apple pozwala nam sprawdzić po numerze seryjnym, czy dany MacBook Pro mieści się w tym planie naprawczym.
Przed oddaniem komputera do serwisu konieczne będzie wykonanie kopii zapasowej wszystkich danych. Podczas serwisowania dysk zostanie całkowicie wyczyszczony.
Jak wygląda i na czym polega naprawa?
- Serwisant za pomocą narzędzia aktualizuje oprogramowanie na naszym dysku.
- System MacOS został przeinstalowany na MacBooku
- Kopia zapasowa danych musi zostać przywrócona w momencie zwrotu komputera do nas.
Więcej informacji na temat procesu naprawy iPhone X znajdziesz tutaj. Informacje o programie MacBook znajdziesz również tutaj.
W przypadku innych problemów możesz również odwiedzić naszą iClinicę!
Komentarze (0)