Apple uruchamia dwa programy naprawcze - iPhone X Screen i SSD w MacBooku Pro

Udostępnij

Apple po raz kolejny wyciąga rękę do użytkowników, którzy mają problemy ze swoimi urządzeniami. Programy naprawcze dostępne są dla iPhone'a X oraz 13-calowego MacBooka Pro (bez Touch Bara), z dyskami SSD o pojemności 128 GB lub 256 GB.

Program wymiany wyświetlacza w iPhone X

Firma Apple z Cupertino przyznała, że w zeszłym roku zdarzały się iPhone'y X z problemami z dotykiem. Czasami wyświetlacz reaguje, mimo że nie został dotknięty.

Ten program naprawczy ma na celu naprawę iPhone'ów X z objawami uszkodzenia. Apple jest odpowiedzialny za naprawę lub wymianę uszkodzonego iPhone'a X. Do autoryzowanych punktów serwisowych Apple można się zgłosić w celu dokonania naprawy lub wymiany.

Przed udaniem się do serwisu należy wykonać kopię zapasową oryginału. Warto też zwrócić uwagę na wszelkie inne problemy.

  • Telefon nie może być uszkodzony przez NPO (No power on) - musi się normalnie uruchomić.
  • Jeśli telefon ma inne problemy, np. uszkodzony wyświetlacz, należy się nimi zająć w pierwszej kolejności, zanim przejdziemy do wymiany wyświetlacza. Wówczas serwis zajmie się nimi za dodatkowe koszty.
  • Autoryzowane serwisy Apple nie mogą wymieniać komponentów, które nie są oryginalne.

Program wymiany dysków SSD w MacBooku Pro 13" bez Touch Bara

Drugi program naprawczy, który uruchomiło Apple, dotyczy 13-calowych MacBooków Pro bez Touch Bara. Chodzi o modele o pojemności 128 GB i 2 GB, które były sprzedawane między czerwcem 2017 a czerwcem 2018 roku. Apple odkryło, że w ograniczonej liczbie tych laptopów występuje problem w dyskach SSD. Mogą one w skrajnych przypadkach prowadzić do utraty danych.

Jeśli dysk w Twoim MacBooku jest dotknięty takim problemem, możesz uzyskać naprawę lub wymianę w dowolnym autoryzowanym centrum Apple.

Wyszukiwarka Apple pozwala nam sprawdzić po numerze seryjnym, czy dany MacBook Pro mieści się w tym planie naprawczym.
Przed oddaniem komputera do serwisu konieczne będzie wykonanie kopii zapasowej wszystkich danych. Podczas serwisowania dysk zostanie całkowicie wyczyszczony.

Jak wygląda i na czym polega naprawa?

  • Serwisant za pomocą narzędzia aktualizuje oprogramowanie na naszym dysku.
  • System MacOS został przeinstalowany na MacBooku
  • Kopia zapasowa danych musi zostać przywrócona w momencie zwrotu komputera do nas.

Więcej informacji na temat procesu naprawy iPhone X znajdziesz tutaj. Informacje o programie MacBook znajdziesz również tutaj.

W przypadku innych problemów możesz również odwiedzić naszą iClinicę!

Komentarze (0)

Zostaw komentarz