IPhone przestał dzwonić i tylko wibruje? Są na to sposoby!

Udostępnij

O dziwo, bardzo często można natknąć na opisy takiego problemu w Sieci. Wielu użytkowników skarży się, że w momencie, gdy ktoś chce się z nimi połączyć lub przychodzi do nich SMS ich iPhone nie wydaje z siebie żadnego dźwięku. Najczęściej okazuje się, że nie jest to żadna usterka mechaniczna, czy problem z oprogramowaniem, tylko zwykłe roztargnienie użytkowników.

Co może powodować ten kłopot?

Tryb „nie przeszkadzać”

iPhone przestał informować o przychodzących połączeniach, wiadomościach, czy mailach? Być może w pewnym momencie został włączony tryb „nie przeszkadzać”, który spowodował ten problem. Zdarzyć się może, że podczas wybierania opcji z Centrum Sterowania całkowicie przypadkowo włączymy ten tryb. Zobacz, czy i w Twoim wypadku tak się stało. Jeżeli tak to po prostu wyłącz go, a powiadomienia powrócą.

Tryb samolotowy

To także opcja z Centrum Sterowania, którą w ferworze użytkowania mogliśmy przypadkowo wybrać. Odcina ona nas od Świata poprzez wyłączenie Wi-Fi, sieci komórkowej, czy nawet Bluetooth. Powoduje to, że powiadomienia o połączeniach, czy wiadomościach po prostu do nas nie docierają. To może być kolejny z powodów przez które nasz telefon nie dzwoni.

Przełącznik dzwonek/wyciszenie

Ten mały, niepozorny przełącznik znajdujący się po lewej stronie naszego iPhone’a jest najczęstszym powodem tych złudnych problemów z brakiem dźwięków powiadomień w telefonie. Potrafi się on przełączyć w naszej kieszeni, możemy to też zrobić mimowolnie podczas użytkowania telefonu. Smartfon przestaje wydawać z siebie dźwięki, wpadamy w panikę, bo wydaje nam się, że nasz iPhone się uszkodził. Ale spokojnie, rozwiązanie jest bardzo proste, wystarczy przełączyć z powrotem na dzwonek i dźwięki powrócą.

Przywrócenie ustawień

Jeśli powyższe kroki nie zadziałały, ostatnią możliwością do wykonania samemu jest przywrócenie jedynie ustawień. Spokojnie, nie wiąże się to z żadną utratą danych z telefonu.

W tym celu wejdź w „Ustawienia„, przejdź do zakładki „Ogólne„, zjedź na sam dół i wybierz opcję: „Wyzeruj„, a następnie „Wszystkie ustawienia„.

Jeżeli jednak okaże się, że żaden z tych sposobów nie pomógł, skontaktuj się z nami lub odwiedź nas. Na pewno pomożemy Ci z tym problemem!

Komentarze (0)

Zostaw komentarz